Plaćanje i dostava
Priopćavaju se prilikom naručivanja kod svakog pojedinog proizvoda, te ukupni troškovi dostave u slučaju naručivanja više proizvoda.
Cijena dostave:
Dostava u Republici Hrvatskoj za sve proizvode je besplatna iznad 50,00 eura.
Napomena: navedena besplatna dostava i pogodnosti vezane uz istu vrijede samo za dostavu na području Hrvatske.
U slučaju nemogućnosti uredne dostave na adresu Kupaca koju je isti naznačio, Kupac snosi troškove ponovne dostave na istu ili drugu adresu ovisno o tome koje podatke će Kupac navesti Prodavatelju prilikom provjere dostave narudžbe.
Troškovi uporabe sredstava daljinske komunikacije
Prodavatelj nema nikakvih dodatnih troškova sredstava daljinske komunikacije.
Uvjeti i rokovi plaćanja, uvjeti isporuke robe, vrijeme isporuke robe
Proizvodi se naručuju odabirom, korištenjem menija i popunjavanjem elektronskog formulara. Kupac može naručiti i kupiti proizvod kao registrirani ili neregistrirani korisnik. Proizvod se smatra naručenim kada kupac prođe cijeli postupak narudžbe.
Plaćanje naručenih proizvoda
Plaćanje naručenih proizvoda moguće je obaviti na sljedeće načine:
-bankovna transakcija
-pouzećem
-kartično plaćanje (MasterCard, Maestro, Visa, Diners)
U slučaju plaćanja kreditnom karticom Prodavatelj ističe da je sustav kartične naplate integriran na stranicama .Nakon odabira plaćanja Karticom otvorit će se polja za upis podataka o kartici. Podaci o kartici i vlasniku ne čuvaju se na serverima Prodavatelja. Kupnja je obavljena nakon uspješne autorizacije kartice. Ako sustav odbije autorizirati kartično plaćanje, potrebno je odabrati neki od alternativnih načina plaćanja. O uzorcima odbijanja kartica Prodavatelj nema podatke, mogu biti tehničke ili poslovne prirode.
U slučaju da Kupac želi platiti gotovinom, potrebno je odabrati način plaćanja pouzećem. U tom slučaju dobro je imati pripremljen točan iznos kako bi primopredaja bila brža.
Ukoliko Kupac ne dobije obavijest da je ugovor sklopljen nakon završenog procesa naručivanja sugerira se provjeriti:
-je li poruka u Spam folderu
-je li mailbox pun
U slučaju da uplata ne bude izvršena Prodavatelj će postupiti i po naknadno izvršenoj uplati izvan roka isporukom kupljenih proizvoda, a ako ne bude mogao izvršiti isporuku iz opravdanih razloga, ugovor će jednostrano raskinuti i izvršiti povrati uplaćenih sredstava.
Ako je uplata uredno izvršena i vidljiva na računu Prodavatelja, Prodavatelj će pristupiti isporuci naručenih proizvoda. Račun za narudžbu dostavlja se u pošiljci zajedno s robom.
Naručeni proizvodi isporučuju se cijelo područje Republike Hrvatske. Isporuka se obavlja GLS dostavnom službom.
Isporuka će uslijediti najkasnije u roku 7 radnih dana od vidljive uplate na računu Prodavatelja.
Ukoliko se pojavi nemogućnost isporuke odabranog proizvoda zbog toga što proizvoda više nema, Prodavatelj je dužan odmah obavijestiti Kupca, a Kupac ima pravo raskinuti ugovor i tražiti povrat novaca ili pristati na naknadni rok za isporuku. Svi naručeni artikli nastojati će se isporučiti u jednom paketu. Ukoliko zbog stanja zaliha neće biti moguće, Prodavatelj zadržava pravo isporuke u više pošiljki.
Dostava se obavlja sukladno uvjetima korištenja usluga dostavne službe. A smatra se izvršenom u trenutku predaje proizvoda dostavnoj službi.
Sve narudžbe zaprimljene radnim danom do 17 sati se obrađuju najkasnije dva dana od primitka narudžbe. Narudžbe zaprimljene petkom, subotom i nedjeljom se obrađuju najkasnije do utorka. Nakon što se roba preda dostavnoj službi, na e-mail adresu/tel. broj Kupca biti će poslan broj pošiljke kako bi se mogao provjeriti njezin status na adresi dostavne službe. Nažalost, Prodavatelj nije u mogućnosti utjecati na daljnju brzinu dostave i moguće komplikacije vezane uz samu dostavu nastale od strane dostavne službe. Za svaku pošiljku Kupac ovjerava i potpisuje dostavnu listu po primitku pošiljke.
Ako se proizvod koji je upućen Kupcu vrati jer dostavna služba nije izvršila dostavu, Kupac će o tome bit obaviješten e-mailom te će mu biti ponuđene sljedeće mogućnosti:
-da se naručeni proizvod, na zahtjev Kupca e-mailom, ponovo dostavi na adresu Kupca odnosno primatelja
-da se naručeni proizvod preuzme na adresi Kožni proizvodi j.d.o.o. uz prethodni telefonski dogovor o terminu preuzimanja
Ukoliko Kupac u roku od 3 dana ne odgovori na upućeni e-mail i odabere jednu od ponuđenih mogućnosti, odabrani proizvod biti će dostavnom službom upućen na adresu Kupca.
Kada Prodavatelj putem dostavne službe isporuči proizvod Kupcu, Kupac je dužan preuzeti potpisom na dostavnici. Čime potvrđuje da je proizvod uredno isporučen.
U slučaju da Kupac naruči robu i odbije ju primiti, Prodavatelj ima pravo uskratiti od uplaćenog iznosa kupoprodajne cijene iznos u visini troškova dostave i ostalih manipulativnih troškova iz cjenika dostave.
U rokove za isporuku ne računaju se:
-dan prijema narudžbe/zahtjeva
-vrijeme kašnjenje zbog netočne i nepotpune adrese Kupca
-vrijeme kašnjenja zbog više sile ili drugih razloga za koje Prodavatelj nije kriv
-neradni dani ako predstavljaju početak ili kraj roka
U slučaju da se naručeni proizvod plaća pouzećem, Prodavatelj će pristupiti isporuci robe po gore navedenim rokovima koji teku od potvrde narudžbe, a Kupac je dužan izvršiti uplatu prilikom odnosno prije neposrednog preuzimanja proizvoda.
Internetsko rješavanje sporova
Posebnom regulativom Europske unije, od 15.02.2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju je moguće riješiti putem platforme kojoj možete pristupiti ovdje:
HTTPS://EC.EUROPA.EU/CONSUMERS/ODR/MAIN/INDEX.CFM?EVENT=MAIN.HOME.CHOOSELANGUAGE
To znači, da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete podnijeti na gornjem linku.